منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خبر فوری: مبارزه بین بَدر هَری و اسماعیل لُنت لغو شد

                 

مبارزه بین بَدر هَری و اسماعیل لُنت که قرار بود در 27 اردیبهشت و در خلال مسابقات A1 World Combat Cup GOLD EDITION برگزار شود  لغو شد.بدر هری در صفحه شخصی خود در فیسبوک این پست را گذاشت:

خبر رسمی:

"به همه هوادارانم،من هم خبرهای بد دارم هم خبرهای خوب.مبارزه مقابل اسماعیل لُنت کنسل شده است.فدراسیون کیک بوکسینگ به ما مجوزی نداد.برای من مایه خجالت است چون من برای این مبارزه خیلی خیلی سخت تمرین کرده بودم،من خیلی خوب آماده بودم.من فقط می خواهم از تمام هوادارانم در هلند معذرت خواهی کنم.اما من خبر خوب هم دارم.29 مِی (8 خرداد 93)،دُبی،تمام چیزی که می توانم بگویم".

از شما بسیار متشکرم

ما جستجویی در اینترنت کردیم و فقط یک مسابقه در 29 مِی در دُبی امارات پیدا کردیم و آن هم مسابقات Global Fighting Championship 3 بود که آن هم اطلاعات محدودی منتشر کرده بود اعم از اینکه 18 فایتر سنگین وزن در این مسابقات شرکت می کنند و جایزه قهرمان 1 میلیون درهم امارات است.ما هم بیشتر از این نمی دانیم.اطلاعات تکمیلی به محض دریافت سریعاً منتشر خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

HARI HARI HARI
ساعت22:13---10 ارديبهشت 1393
حیف شد روزا رو می شمردم تا این مسابقه رو ببینم.حیف
پاسخ:اینطور مشکلات طبیعیه.مخصوصاً اگه بخوای برای یه برند و سازمان غیر مشهور باشه.اشکال نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com